• Xây dựng và tăng cường chất lượng bên trong trường đại...

    Xây dựng và tăng cường chất lượng bên trong trường đại học, tại Đại học Cần Thơ nhằm phân tích hoạt động đảm bảo chất lượng bên trong của nhà trường, xây dựng và tổ chức hệ thống đảm bảo chất lượng bên trong,... từ đó cho thấy nền tảng vững chắc và tầm nhìn chiến lược của trường Đại học Cần Thơ.

     8 p caodangnghe 20/10/2018 22 1

  • Quality Assurance

    The overall goal of a well-designed and well-implemented sampling and analysis program is to meas-ure accurately what is really there. Environmental decisions are made on the assumption that analytical results are, within known limits of accuracy and precision, representative of site conditions. Many sources of error exist that could affect the analytical results, including sample collection methods; sample han-dling, preservation, and transport; personnel training; analytical methods; data...

     6 p caodangnghe 20/10/2018 20 0

  • Guidelines for the quality assurance of vocational education and training in...

    This document contains guidelines for the quality assurance of vocational edu-cation and training (VET) in Europe. The guidelines are based on research into quality assurance within case study institutions providing healthcare VET in six EU countries: Demark, Estonia, Germany, United Kingdom (England), Italy and the Netherland.

     12 p caodangnghe 20/10/2018 18 0

  • Quality assurance/Quality control for the U.S. Fish and wildlife service fish...

    The purpose of the QA/QC Program is to ensure the quality of the information and results generated by US Fish and Wildlife Service (USFWS) fish health centers (FHC) for fish health inspection and diagnostic assays. The personnel of each laboratory are to be familiar with the QA/QC Program described in this document, and implement its policies and procedures at all times.

     43 p caodangnghe 20/10/2018 7 0

  • Bài giảng Các hoạt động thực tiễn về kiểm định chất...

    Bài giảng Các hoạt động thực tiễn về kiểm định chất lượng dạy nghề tại Việt Nam nhằm giới thiệu các hoạt động thực tiễn về kiểm định chất lượng dạy nghề tại Việt Nam bao gồm thí điểm kiểm định chất lượng tại các trường thuộc dự án ADB (trước năm 2007), các hoạt động kiểm định chất lượng dạy nghề từ khi thành lập phòng KĐCLDN - 2007 (nay là vụ KĐCLDN - TVDN)

     10 p caodangnghe 20/10/2018 9 0

  • Báo cáo tự đánh giá Trung tâm dạy nghề huyện Định Quán

    Báo cáo tự đánh giá Trung tâm dạy nghề huyện Định Quán là hoạt động tự đánh giá chất lượng đào tạo của trung tâm nhằm nhận định thực trạng, những điểm mạnh của Trung tâm cũng như các mặt hạn chế để từ đó đưa ra các biện pháp khắc phục, nhằm phát triển chất lượng đào tạo của Trung tâm.

     117 p caodangnghe 20/10/2018 6 0

  • Báo cáo kết quả khảo sát các điều kiện bảo đảm chất...

    Báo cáo kết quả khảo sát các điều kiện bảo đảm chất lượng trường cao đẳng nghề, trung cấp nghề do TS. Phan Chính Thức thực hiện có nội dung trình bày tổng quan về hệ thống dạy nghề Việt Nam; đánh giá thực trạng các điều kiện đảm bảo chất lượng tại các trường cao đẳng nghề, trung cấp nghề; đề xuất, khuyến nghị hoàn thiện chính sách, pháp luật về kiểm định chất lượng...

     51 p caodangnghe 20/10/2018 9 0

  • Bảo đảm chất lượng trong giáo dục dạy nghề và đào tạo...

    Bài viết "Bảo đảm chất lượng trong giáo dục dạy nghề và đào tạo (EQAVET)" sau đây được dịch từ nguyên bản tiếng Anh "Quality assurance in vocational education and training (EQAVET)" nhằm cung cấp các thông tin bổ ích cho bạn đọc về chính sách đảm bảo chất lượng trong giáo dục nghề và đào tạo ở châu Âu.

     2 p caodangnghe 20/10/2018 10 0

  • UEAPME position on the proposal for a Recommendation by the European...

    Quality assurance, transparency and accountability of VET systems and providers are prerequisites for enhancing VET attractiveness, improving the image of VET and last but not least facilitating mobility within VET in Europe. Quality contributes more widely to increasing employability, as well as promoting access to lifelong learning in the education and training systems and on the labour market. This is why UEAPME supports the new proposal for an European Quality Assurance Reference...

     10 p caodangnghe 20/10/2018 22 0

  • Accreditation and quality assurance in vocational education and training:...

    This publication precedes a more substantial comparative study – currently in progress in Cedefop – on accreditation of VET providers in assuring the quality in VET.

     61 p caodangnghe 20/10/2018 13 0

  • Quality assurance guidelines

    The purpose of these guidelines is to define the Quality Assurance (QA) organization, tasks and responsibilities; provide reference documents and guidelines to perform the QA activities; provide the standards, practices and conventions used in carrying out QA activities; and provide tools, techniques, and methodologies to support QA activities and reporting.

     46 p caodangnghe 20/10/2018 17 0

  • Quality Assurance in Tertiary Education: Current Practices in OECD Countries...

    This paper examines the current academic and policy literatures surrounding quality assurance in tertiary education. It provides a typology of existing national quality assurance mechanisms, in addition to presenting the advantages and disadvantages of different quality assurance systems. Finally, it provides an account of the current empirical evidence on the effects of quality assurance mechanisms.

     47 p caodangnghe 20/10/2018 6 0

Hướng dẫn khai thác thư viện số

Bộ sưu tập nổi bật